Товари належної якості, які не були у вжитку та не примірялися, можуть бути обмінені або повернені. При поверненні Вам необхідно сплатити витрати на транспорт, а також можливу комісію за переказ коштів на ваш рахунок.

Відшкодування робиться зручним для вас способом і обмовляється персонально.

Бракований товар підлягає заміні та поверненню з компенсацією коштів.

Товари зі слідами шкарпетки, примірки, пошкодженою упаковкою, персоналізовані та індивідуально виконані вироби поверненню та обміну не підлягають.

Порядок обміну товару:

  • Створіть нове замовлення із бажаним товаром через форму на сайті
  • Залишіть коментар до замовлення "обмін"
  • Надішліть нам товар для обміну (дані для відправки повідомляє менеджер)
  • Після отримання попереднього товару, ми надсилаємо вам новий
  • Усі транспортні витрати оплачуєте Ви за тарифами транспортної компанії, крім випадків шлюбу чи помилки з нашого боку

Порядок повернення при відправленні Новою Поштою:

  • Заповніть заяву на повернення товару і надішліть її нам на email або разом з товаром
  • Ви повертаєте товар Новою поштою або Укрпоштою (дані надасть менеджер)
  • Кошти повертаються на банківську картку або поштовим переказом
  • Доставку оплачуєте Ви за тарифами транспортної компанії, крім випадків шлюбу чи помилки з нашого боку
  • Із суми повернення віднімається комісія за переказ
  • Строк здійснення повернення коштів – до 7 робочих днів після отримання нами товару